diumenge, 23 de juny del 2013

Per fi certa normalitat...

Tres setmanes de la meva tornada i encara sense escriure res. El vol va ser perfecte, i l'arribada al Prat com una seda. Però l'aterratge a la vida real... Això dona per omplir molts blocs, però no et preocupis, no en tinc la intenció. I aquesta arribada a la normalitat ha fet que m'endarrereixi en una cosa tan bàsica com donar vida a les entrades al bloc. Però per fi crec que ho he aconseguit almenys en certa mesura.

Bàsicament, sé que hi havia entrades que vaig publicar des de Tami que no es visualitzaven bé en certs ordinadors ni en mòbils i tauletes. Els misteris de la informàtica, com els camins del senyor, són inescrutables, i així hi havia gent que els va seguir sense problemes i d'altres que no. Ara crec que tots es poden visualitzar i llegir sense entrebancs telemàtics. 

I l'altra cosa que no vaig poder fer era publicar fotografies. Ja saps que les connexions que tenia no eren gaire òptimes. Però el tema està solucionat. I he il·lustrat la majoria de les entrades. 

Així que si ho vols pots remirar les entrades que vaig publicar, o si alguna et fallava, i també pots veure algunes imatges del que explico. Si vols afegir comentaris ara sí que els podré contestar directament al bloc, cosa que des de Tami era inviable. 

Properament miraré de seleccionar fotografies i penjar-les perquè les puguis veure. Trigaré una mica. Tinc feta una preselecció, però vaig prendre unes 3.000 imatges! I això és lent. Almenys per a mi.

Ah! I si t'interessa saber els ocells que vaig identificar a la finca de Tami aquí pots trobar un llistat.

Espero que amb això podré recuperar una certa normalitat. Tinc tantes coses per explicar-te!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Si vols compartir el que penses...

Fotografia de capçada: Guineu (Vulpes vulpes). Vall de Cardós (Pallars Sobirà). Autor: Ignasi Oliveras